Poznajcie nasz zespół zarządzający

Polska jest jednym z największych rynków, który należy do klastra Europy Północno-Centralnej (Central Europe North - CEN) BAT. Nasz zespół zarządzający tworzą:

Blagoje Jovanovic

BLAGOJE JOVANOVIC

GENERAL MANAGER POLAND & BALTICS

Swoją karierę w BAT rozpoczął jako stażysta w Niemczech w 1996 roku. Od tamtej pory konsekwentnie rozwijał swoje kompetencje marketingowe, sprawując liczne funkcje w obszarze trade marketingu i brand marketingu. W 2021 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Produktu dla regionu RUTCAB obejmującego rynki Rosji, Turcji, Azji Centralnej i Białorusi. Na tym stanowisku odpowiadał za rozwój portfolio produktów o potencjalnie mniejszej szkodliwości, rozwój oraz implementację strategii zgodnie z ambicjami Grupy BAT. W 2022 roku przeniósł się ponownie do Niemczech, gdzie dołączył do zarządu arealnego Europy Północno-Centralnej w roli Area Director of DBS (Digital Business Solutions). W kwietniu 2023 roku objął kolejną funkcję arealną w Europie Centralnej. Jako Area Director of Consumer Experience odegrał kluczową rolę we wprowadzeniu nowej struktury marketingowej. Od lipca 2023 roku pełni funkcję General Managera nad rynkiem polskim oraz rynkami Litwy, Łotwy i Estonii.

Marcin Mielcarz

MARCIN MIELCARZ

GENERAL MANAGER BALTICS

Rozpoczął karierę w BAT w 2004 roku na programie managerskim. W kolejnych latach konsekwentnie obejmował nowe obszary odpowiedzialności w zarządzaniu sprzedażą – od managera regionalnego po dyrektora kanału key accounts. Od 2015 roku pełnił rolę dyrektora sprzedaży na Polskę. W latach 2019-2021 roku zarządzał obszarem retail w CHIC Group, spółce należącej do Grupy BAT od 2016 r. W 2020 roku dołączył do zarządu spółki BAT w Warszawie. Od 2022 roku obejmuje funkcję Baltics Country Manager.

Magdalena Cegielska

MAGDALENA CEGIELSKA

DIRECTOR OF FINANCE POLAND & BALTICS

Swoją przygodę z BAT rozpoczęła w 2006 roku, gdy dołączyła do działu finansów w fabryce BAT w Augustowie jako Finance Management Trainee. W trakcie wieloletniej kariery w BAT zdobyła międzynarodowe doświadczenie, pełniąc różne stanowiska w obszarze finansów, zarówno w strukturach lokalnych, jak i regionalnych Grupy. Do tej pory miała szansę pracować - dłużej lub projektowo - w ponad 25 krajach. W 2016 roku objęła stanowisko Dyrektora Finansowego & IT w CHIC Group w Polsce, największej spółce w segmencie papierosów elektronicznych, należącej do Grupy BAT. Jako Kontroler Finansów Komercyjnych w Regionie Europy Południowo Wschodniej zarządzała obszarem przychodów i strategii inwestycyjnych na 18 rynkach i dla kilku kategorii produktowych. Zanim objęła funkcję Dyrektora Finansowego na Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię odpowiadała za zarządzanie i realizację strategii RGM (ang. Revenue Growth Management) w Regionie Europy Północno-Centralnej.

Roman Jamiołkowski

ROMAN JAMIOŁKOWSKI

DIRECTOR OF LEGAL & EXTERNAL AFFAIRS POLAND&BALTICS

Rozpoczął karierę w BAT w 2005 roku jako stażysta. Po 3 latach spędzonych w BAT, zdecydował się kontynuować karierę poza strukturami firmy i rozpoczął przygodę w sektorze finansowo-energetycznym, gdzie zdobył bogate doświadczenie w mocno regulowanym biznesie. Posiada 15-letnie doświadczenie w środowisku relacji zewnętrznych i komunikacji korporacyjnej. Ponownie dołączył do BAT w marcu 2020 r. na stanowisku Dyrektora ds. Relacji Zewnętrznych i Prawnych na Polskę oraz Litwę, Łotwę i Estonię.

Małgorzata Rynkiewicz

MAŁGORZATA RYNKIEWICZ

DIRECTOR OF TRADE POLAND & BALTICS

Dołączyła do BAT w 2016 roku jako Consumer Insights Manager. Była odpowiedzialna za przygotowanie oraz interpretację jakościowych i ilościowych danych konsumenckich dla kluczowych marek BAT. W maju 2017 roku awansowała na stanowisko Senior Consumer Insights Manager, a niedługo potem objęła kluczową rolę we wprowadzeniu glotm na rynkach regionu Europy Środkowo-Centralnej. W lutym 2019 r. dołączyła do zespołu aktywacji marketingowych jako Senior Consumer Activation Manager, a następnie zarządzała obszarem aktywacji marketingowych dla Polski oraz Litwę, Łotwę i Estonię. W 2023 roku objęła funkcję Dyrektora Sprzedaży.

Bożena Soberka

BOŻENA SOBERKA

DIRECTOR OF TALENT, CULTURE AND INCLUSION POLAND & BALTICS

Dołączyła do BAT w 2004 roku i od tego czasu pełniła różne role w obszarach zarządzania talentami, wynagrodzeniami oraz HR biznes partneringu. Zdobywała międzynarodowe doświadczenie jako HR Business Partner odpowiedzialny za rynek Szwecji i Norwegii, a od 2016 roku wspierała strategicznie polską organizację marketingową. Poprzednio Senior HR Business Partner dla Northern Central Area, a obecnie Dyrektor HR dla Polski i krajów bałtyckich.

Craig Jordan

CRAIG JORDAN

DIRECTOR OF SUPPLY CHAIN PL&BA

Dołączył do BAT w styczniu 2000 roku w Southampton Wielkiej Brytanii. Przez 16 lat pełnił różne funkcje kierownicze w zarządzaniu łańcuchem dostaw, produktem i projektami, w tym 5 lat w siedzibie w Hamburgu w Niemczech z zespołem Globalny Leaf Pool. Zanim objął rolę Dyrektora ds. Łańcucha Dostaw na Polskę i Bałtyki, przez 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Regionalnego ds. Planowania Dostaw w regionie ENA (Europa Północna i Afryka). Aktualnie odpowiada za logistykę łańcucha dostaw w fabrykach BAT w Augustowie i Rojowie oraz w Grupie CHIC w Ostrzeszowie; jest również odpowiedzialny za wtórny łańcuch dostaw w Polsce i krajach bałtyckich.

Pavel Tkachov

PAVEL TKACHOV

DIRECTOR OF IDT POLAND, BALTICS, CZECHIA, SLOVAKIA AND HUNGARY

Rozpoczął karierę w BAT w 2007 roku jako stażysta zarządzania w Ukrainie. Zdobywał międzynarodowe doświadczenie w strukturach regionalnych jako członek zespołu Regionu Europy Wschodniej. Od 2009 do 2013 roku pracował jako analityk biznesowy IT w obszarze Trade Marketingu oraz jako IT Project Manager na jednym z pięciu najważniejszych rynków BAT. Od 2013 roku sprawował funkcję Dyrektora IT i Digitalu odpowiedzialnego za Ukrainę, UMB (Ukrainę, Mołdawię, Białoruś) oraz klaster UMB i CCA (Kaukaz i Azję Centralną). W czerwcu 2022 roku objął stanowisko Dyrektora IT i Digitalu (obecnie IDT).

Dagmara Cendrowska

DAGMARA CENDROWSKA

DIRECTOR OF INSIGHTS AND FORESIGHTS

Dołączyła do BAT w 2015 roku jako Consumer Insights Executive. Następnie jako Consumer Insights Manager odpowiadała za analizę jakościowych i ilościowych danych konsumenckich dla kluczowych marek BAT w regionie Europy Środkowo-Centralnej (CEN). W styczniu 2020 r. dołączyła do zespołu Brand Marketingu, by przez kolejne dwa lata zarządzać kolejno poszczególnymi markami nowych kategorii BAT. W październiku 2021 r. awansowała na stanowisko Senior Category Managera. W tej roli zarządzała strategią oraz portfolio produktowym marki glo. W kwietniu 2023 roku objęła funkcję Dyrektor Insights & Foresights.

max
large
medium
small
mobile