Dołączyła do BAT na programie stażowym w 2011 roku. W kolejnych latach zdobywała doświadczenie w obszarze Działu Sprzedaży, a w 2018 roku dołączyła do zespołu Aktywacji i wspierała launch marki glo w Polsce i Czechach. Następnie awansowała na Dyrektora Aktywacji na rynek czeski i słowacki, aby wprowadzić strategię multicategory. W 2021 roku objęła funkcję Area Head of Vuse & Velo w regionie APME (Azja, Pacyfik i Bliski Wschód). Pod jej kierownictwem z sukcesem wdrożono strategię multicategory w GTR (Global Travel Retail), a marka Vuse stała się numerem #1 w Nowej Zelandii. Zanim dołączyła do zarządu BAT w Polsce jako Dyrektor ds. Consumer Experience (obszar związany z doświadczeniem konsumenta z marką) na rynek polski oraz rynki bałtyckie, obejmowała stanowisko Area Head of Glo Portfolio, nadzorując rynki japoński i koreański, oraz GTR.